skavisen.blogg.se

Onsdag 4/5-16

Nattens jobb gick kanon och jag var pigg som en mört när jag åkte hemåt kl 7. Så jag donade på med lite allt möjligt innan jag kröp i säng strax innan 9. Sov till 12. Käkade frulle och sen åkte jag till Lenninge för en tur på Leira i ljuvligt väder! ☀️🐴

Hem och käkade lite mellis, svirade om från ridkläder till löparkläder. In till Bollnäs för onsdagslöpning med Amanda och Ida! ☀️🏃🏼 

Vädret var underbart och sällskapet likaså! Jag hade det dock riktigt tungt idag efter tre jobbnätter och endast 3 timmars sömn idag, plus lite dåligt med mat i magen och sen en jäkla träningsvärk i ben å rumpa på det. Ja, inte dom bästa oddsen hör ni ju! 😆 Det var helt klart jobbigare att springa 8 km idag än 18 km sist. Hur det kan vara! 😏 

Hem och käkade middag på altanen i solen! Sen kom Sara å Johan hit så vi fortsatte altanhänga ett tag. Danne kom hem från veckans jobb. Jag och Sara åkte och hälsade på Emelie som flyttat hit till Herte och bor bara några hundra meter härifrån. Var hemma strax efter kl 20 och då drog jag igång den stora vårstädningen i badrummet. Efter 3.5 timmars slit så är jag äntligen klar. 



Har städat sovrummet och bäddad rent också. Resten av huset tar jag imorgon. Nu ska det bli såååå sköööönt med en dusch och sen krypa ner i renbäddad säng! 👌🏼

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: